8.10.2013

Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy.

Myślałem, że nic mnie już nie zaskoczy. Tak z racji wieku, jak i z tej, że tyle głupoty już w życiu widziałem.
A jednak...
Mój nałóg smartfonowy doprowadził mnie do aplikacji o wdzięcznej nazwie "Gdzie jest moja kupa". Myślałem, ze to jakiś żart, a jednak nie....

 photo 1_zps7f766ab9.jpg
(foto z www.chip.pl)
"Wybierz się w wirtualną podróż, śladami swojej kupy" tak Miejskie przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji z Jaworzna zachęca do zainstalowania i korzystania z aplikacji.
Teraz mam dylemat... umrzeć ze śmiechu? czy zapłakać nad bezdenną głupotą?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla odmiany coś pozytywniejszego. Muzyczka znaleziona przy okazji porządków, chwila szperania po necie i oto efekt:)


2 komentarze:

  1. No cóż... są na tym świecie, a zwłaszcza w necie, rzeczy o których się filozofom nie śniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzekł bym, że nawet fizjologom to się nie miało prawa przyśnić:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli komentarz będzie zawierał spam, kod html, będzie obrażający innych komentujących, na pewno zostanie usunięty.