22.12.2012

No i znowu nie wyszło...

No i dupatam... Miał być koniec, nie ma końca.

 
 http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/galeria/414358,16,dzis-koniec-swiata-relacja-na-zywo-w-dziennik-pl-galeria-zdjec.html

Nawet koniec Świata nam nie wyszedł. Tyle lat przygotowań i co? i nic...
Teraz wszystko trzeba będzie zaczynać od nowa.
Już nie postanowienia noworoczne... chociaż nie, wraz z noworocznymi postanowieniami, trzeba będzie mieć te, post-apokaliptyczne:)
Jakie będą?
Ja, jak co roku, nie będę miał żadnych bo i tak nie starcza mi wytrwałości na realizację.

A skoro mają być jednak Święta Bożego Narodzenia, to życzę wszystkim, żeby spędzili je tak, jak sobie wymarzyli:)

Podobno nic tak nie rozśmiesza jak żart powtórzony któryś tam raz z rzędu, to idąc tym torem odwołuję tegoroczne Świeta, na podstawie filmu dokumentującego przyczynę:


4 komentarze:

  1. To dlatego miałam smutne święta... Ojjj...
    A gdzie aktualny link do mnie? :)
    http://lustro-mojej-duszy.blog.onet.pl

    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszelakiego dobra w Nowych 2013 Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już poprawiłem się:)Również życzę Szczęśliwszego Nowego Roku
    Króljacuś1

    OdpowiedzUsuń
  3. przereklamowany ten koniec świata, wiesz?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, czekam do następnego, być może będzie skuteczniejszy:)
      Króljacuś1

      Usuń

Jeżeli komentarz będzie zawierał spam, kod html, będzie obrażający innych komentujących, na pewno zostanie usunięty.